Reklamačný poriadok

 

REKLAMÁCIE

Potrebujete tovar reklamovať? Vytlačte a vyplňte jednoduchý dokument VRATKA, ktorý sme Vám poslali v objednávke. Dokument tiež môžete siahnuť TU. Potom priložte kópiu daňového dokladu (faktúry) a spolu s tovarom odošlete na adresu:

„REKLAMÁCIE“
GRetail s. r. o.
Milady Horákové 2774
Kladno
27201

 

(Zásielku neposielajte na dobierku)

 

Reklamovaný tovar nám prosím pošlete riadne zabalený proti poškodeniu pri preprave a očistite ich od prípadných nečistôt. Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite kuriérsku službu alebo pošlite balík s možnosťou potvrdenia odoslania. Balíček neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.

 

Reklamáciu vybavíme do 30 dní, ale budeme sa snažiť o čo najrýchlejšie vybavenie. O výsledku reklamačného riadenia Vás budeme informovať emailom. Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži  daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácia sa nevzťahuje na nedostatky  spôsobené nesprávnym používaním a opotrebením neodpovedajúcim spôsobom.  Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku nedostatku. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom.

 

Podrobnejšie informácie k reklamácii nájdete v obchodných podmienkach.

 

 

 

 

 

Loga platebních metod

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2024 © GRetail s. r. o.
Vitajte na oficiálnom e-shope SAM73 pre Slovensko. Bohužiaľ, váš prehliadač nie je kompatibilný s najmodernejšími štandardmi a náš e-shop sa nebude zobrazovať správne. Použite prosím iný prehliadač.

Mozilla Firefox
Google Chrome

Ďakujeme za pochopenie.
#}