Reklamačný poriadok
REKLAMÁCIE
Potrebujete tovar reklamovať? Vytlačte a vyplňte jednoduchý dokument VRATKA, ktorý sme Vám poslali v objednávke. Dokument tiež môžete siahnuť TU. Potom priložte kópiu daňového dokladu (faktúry) a spolu s tovarom odošlete na adresu:
„REKLAMÁCIE“
GRetail s. r. o.
Milady Horákové 2774
Kladno
27201
(Zásielku neposielajte na dobierku)
Reklamovaný tovar nám prosím pošlete riadne zabalený proti poškodeniu pri preprave a očistite ich od prípadných nečistôt. Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite kuriérsku službu alebo pošlite balík s možnosťou potvrdenia odoslania. Balíček neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
Reklamáciu vybavíme do 30 dní, ale budeme sa snažiť o čo najrýchlejšie vybavenie. O výsledku reklamačného riadenia Vás budeme informovať emailom. Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácia sa nevzťahuje na nedostatky spôsobené nesprávnym používaním a opotrebením neodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku nedostatku. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom.
Podrobnejšie informácie k reklamácii nájdete v obchodných podmienkach.