Doprava a platba
Doprava
O prijatí Vašej objednávky Vás budeme informovať e-mailom do 15-tich minút od odoslania objednávky. Objednaný tovar pre Vás zabalíme a pošleme ihneď po prijatí objednávky. Pri odosielaní Vás o expedícii tovaru budeme informovať e-mailom, v ktorom uvedieme presnú čiastku za tovar vrátane poštovného, spôsob dodania a číslo zásielky. Reálne môžete očakávať odosielanie balíka počas 2-5 pracovných dní.
Cena dopravy
Ak si na našom e-shope objednáte tovar za 32 € a viac, dopravu máte úplne zadarmo.
V prípade, že Vaša objednávka nedosahuje vyššie 32 €, ceny dopravy sú nasledovné:
- a) služba Pošta bez hranic: 3,99 €
Spôsob doručenia
Vašu objednávku si môžete nechať doručiť po celej Slovenskej republike. Ako spôsob dopravy môžete zvoliť osobný odber na predajniach SAM 73 alebo prepravnú službu PPL, Česká pošta, DPD a pre Slovenskú republiku službu Pošta bez hraníc.
Expresná dopravná služba PPL
Pokiaľ radi nakupujete z pohodlia domova a chcete naplno využiť všetkých výhod internetového predaja aj s doručením až domov, potom je pre Vás určený spôsob dopravy PPL.
- a) PPL doručuje balíky vo všetky dni do 8 do 18 hod,
- b) Doručovateľ Vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s Vami dohodol podrobnosti predania tovaru – čas doručenia, výšia dobierky (v prípade, ak ste už tovar neuhradili on-line pomocou Vašej platobnej karty či bankovým prevodom),
- c) V prípade dobierky môžete uhradiť čiastku za balík v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u vodiča pri predaní zásielky (možnosť platiť kartou len pre dodanie na území Českej republiky),
- d) Pokiaľ Váš šofér nezastihne pri prvom pokuse o doručenie, zanechá v poštovej schránke oznámenie a doručí Vám zásielku nasledujúci pracovný deň,
- e) Cestu zásielky možno sledovať na internete na webovej stránke www.ppl.cz
Prevzatie a reklamácia – pokiaľ je zistená pri prebratí zásielky vada, poškodenie či nekompletnosť zásielky, je nutné ihneď na mieste spísať s obsluhou výdajne zápis o škode (obsluha je povinná ho mať u seba), ktorý podpíšu obe strany a príjemca si ponechá u seba jeho kópiu. Na neskoršiu reklamáciu spôsobenú prepravou sa nebude brať ohľad!
Platba
Vašu objednávku môžete uhradiť v hotovosti (alebo kartou), dobierkou pri preberaní zásielky, alebo on-line platobnou bránou GoPay, v ktorej nájdete on-line platbu kartou, rýchle on-line platby skoro všetkých bánk a bežný bankový prevod.
Dobierka
Objednávku zaplatíte v hotovosti (alebo platobnou kartou priamo u vodiča) pri preberaní balíka.
Cena dobierky je 3,99 €.
Vodič PPL Vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s Vami dohodol podrobnosti predania zásielky, oznámi Vám približný čas doručenia a výšku dobierky. Čiastku za tovar zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u vodiča pri prevzatí zásielky.
On-line platba cez GoPay
Platobná brána GoPay je systém vyvinutý pre internetové obchody. Sprostredkúva jednoduché, rýchle a bezpečné on-line platby. GoPay združuje platobné metódy väčšiny bánk pôsobiacich na českom trhu. Platobná brána GoPay je prevádzkovaná na základe povolenia daného Českou národnou bankou pre poskytovanie platobných služieb malého rozsahu a zároveň podlieha jej stanovenej kontrole.
- a) mPeníze – rýchla on-line platba pre klientov mBank
- b) MojePlatba – rýchla on-line platba pre klientov Komerčnej banky
- c) ePlatby – rýchla on-line platba pre klientov Raiffeisenbank
- d) Fio banka – rýchla on-line platba pre klientov Fio banky
- e) Bežný bankový prevod
Priebeh platby
Peniaze sú prevedené na účet predajcu behom niekoľko minút. Vďaka tomu môže predajca odoslať tovar rýchlejšie. Bezpečnosť transakcie garantuje Vaša banka, pretože platba prebieha priamo vo Vašom internetovom bankovníctve.
Po prihlásení do Vášho internetového bankovníctva Vám bude predložený pred vyplnený príkaz k úhrade obsahujúci všetky potrebné údaje k platbe, ktorý stačí len potvrdiť.
Platba kartou on-line cez GoPay
Použitie platobných kariet VISA, MasterCard a Maesto je pohodlným a bezpečným spôsobom bezhotovostnej platby. Na rozdiel od výberu z bankomatu je tento spôsob platby bez bankového poplatku. Pre platbu kartou na internete musíme mať pre túto službu kartu aktivovanú – informujte sa vo Vašej banke.
Údaje zo svojej platobnej karty predávate priamo banke, nie predajcovi. Nikto zo zamestnancov nemá prístup k údajom o Vašej platobnej karte.
Prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
Postup pri platbe platobnou kartou
V objednávkovom formulári vyberte spôsob platby – platobnou kartou. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný do našej spracovateľskej banky, kde budete vyzvaný k zadaniu údajov o Vašej karte:
- a) číslo platobnej karty
- b) dátum ukončenia platnosti karty
- c) CVV2/CVC2 – posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku Vašej karty
Tieto údaje zadávate priamo banke, ktorá zaistí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám iba oznámi výsledok autorizácie a dáva tým pokyn k vybaveniu objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia Vašej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovaru kupujete a voľného prenosu nechránených dát na verejnej počítačovej sieti.
Ako postupovať v prípade problémov?
Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu Vašou kartou, môže to byť s nasledujúcich dôvodov:
- a) Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne,
- b) Na Vašej karte nemáte dostatok finančných prostriedkov,
- c) Vyčerpali ste limit pre internetové transakcie,
- d) Vašu kartu nemožno použiť pre platbu na internete – obráťte sa na Vašu banku a nechajte si tento typ transakcie povoliť,
- e) Pokiaľ netrváte na tomto spôsobe platby, môžete si ju jednoducho zmeniť prostredníctvom odkaze v e-maily, ktorý od nás dostanete – po jeho otvorení sa Vám ponúkne kompletná ponuka platieb, kde si môžete vybrať iný spôsob.
„Okamžitý nákup s platbou neskôr“ – Twisto
Twisto je nová platobná metóda, ktorá búra zájdené štandardy. Nakupovať ide od teraz bez strachu zo špatne vybranej veľkosti a aj bez peňazí, pretože vďaka Twistu máte možnosť zaplatiť za svoju objednávku až za 14 dní!
Objednávate si treba parádne Conversky (botky SAM73) – v košíku zvolíte možnosť „Okamžitý nákup s platbou neskôr“ – až prídu, tak si ich v pokoji vyskúšate a ak budú sedieť, tak v nich hneď môžete vyraziť. Na zaplatenie máte celých 14 dní. No a keď sedieť nebudú, tak ich do 14-tich dní vrátite a neplatíte vôbec nič.
V čom je ten fígeľ?
Po objednaní nám za Vás zaplatí Twisto a ako náhle Vám tovar príde, tak začína plynúť 14-ti dňová doba, behom ktorej musíte zaplatiť Twistu, alebo nám tovar vrátiť. My sa s Twistom potom finančne vyrovnáme a vy nemusíte nič riešiť.
Čo ak mi tovaru nebude vyhovovať?
Pokiaľ Vám tovar nebude vyhovovať, pošlete ho na našu adresu. Neplaťte faktúru, ktorá bude priložená, pokiaľ Vám tovaru nevyhovuje. Ako náhle balík dostaneme, informáciu o vrátení tovaru predáme partnerovi Twisto a faktúra bude zrušená. V prípade, že si časť tovaru ponecháte, neplaťte skorej, dokiaľ nebude požiadavka od nás spracovaná. Od nás dostanete dobropis a partner Twisto Vám pošle novú faktúru, ktorá je už upravená a pripravená k úhrade.
Aké sú hladné výhody?
- a) jedným kliknutím – „Nechcem vyplňovať číslo kreditky pred vyskúšaním tovaru“
- b) pohodlie domova – „Nechcem platiť za zajaca vo vreci, alebo za menšiu veľkosť“
- c) do 14-tich dní – „Zaplatím, až keď sa mi to hodí“