Časté otázky
Do našej VIP Rodiny SAM 73 sa môžete prihlásiť dvoma spôsobmi – osobne na predajni, alebo on-line registráciu TU.
Všetky výhody členstva nájdete TU.
Body na svojej VIP kartičke môžete zistiť po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu TU.
Áno, body do VIP účtu zbierate i s nákupmi cez e-shop. Stačí sa prihlásiť do svojho zákazníckeho účtu a nakúpiť sortiment SAM 73.
Postup, ako si správne vybrať tú správnu veľkosť priamo pre Vás nájdete TU.
S najväčšou pravdepodobnosťou bohužiaľ nie. Nová kolekcia (jar/leto a jeseň/zima) objednávame minimálne rok dopredu a keď sa vypredajú, už nejdú doobjednať.
Niektorý tovar ale máme stále, bez ohľadu na kolekciu a ročné obdobie – jedná sa predovšetkým o naše ponožky a tašky.
Áno, všetky produkty značky SAM 73, ktoré vidíte na e-shope, nájdete tiež v našich predajniach. Niektoré predajne majú ponuku tovaru SAM 73 dokonca širšiu, než je tomu na e-shope.
V prípade ďalších značiek na našom e-shope, tie v našich predajniach zatiaľ nenájdete
Pokiaľ máte akúkoľvek otázku, alebo riešite problém s Vašou objednávkou, obráťte sa na náš zákaznícky servis na e-mail e-shop@sam73.cz
Všetky možnosti poštovného a jeho cenu nájdete TU.
Bohužiaľ to nie je možné. Pokiaľ si ale zvolíte ako spôsob doručenia službu DPD, môžete si čas doručenia dohodnúť priamo s kuriérom.
Keď nebudete doma, Česká pošta Vám balíček uloží na najbližšej pošte, kde si ho môžete vyzdvihnúť. DPD balíček odvezie späť do depa, kde si ho môžete vyzdvihnúť, alebo sa s nimi dohodnúť na inom termíne dodania.
Nie je nič jednoduchšieho. Dopravca si od nás balíček zoberie a nahrá ho do svojho interného systému. Vy potom môžete sledovať jeho cestu až k Vám – viacej zistíte na:
b) www.dpd.com
d) www.ppl.cz
e) A na Slovensko: www.postabezhranic.cz
Nepoškodený tovar zabaľte, vytlačte a vyplňte dokument VRATKA, ktorý nájdete TU a spoločne odošlete na našu Centrálu..
Na vrátenie tovaru máte zo zákona 14 dní.
Tovar zabaľte, vytlačte a vyplňte dokument VRATKA, ktorý nájdete TU a spoločne odošlete na našu Centrálu.
Nepoškodený tovar spoločne s bločkom doneste do akejkoľvek predajne, kde Vašu reklamáciu či vrátenie tovaru vyriešia.
Zo zákona na to máme 14 dní, ale snažíme sa peniaze vrátiť obratom.
Peniaze Vám pošleme na Váš bankový účet. Po zavedení EET ich bohužiaľ nemôžeme posielať zloženkou. Vrátime Vám celú čiastku z Vašej objednávky.