Časté otázky

VIP RODINA SAM 73
Ako sa stanem člnom VIP Rodiny SAM 73?

Do našej VIP Rodiny SAM 73 sa môžete prihlásiť dvoma spôsobmi – osobne na predajni, alebo on-line registráciu TU.

Aké sú výhody členstva vo VIP Rodine SAM 73?

Všetky výhody členstva nájdete TU.

Ako zistím body na kartičke VIP Rodiny SAM 73?

Body na svojej VIP kartičke môžete zistiť po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu TU.

Môžem zbierať body do môjho VIP účtu i cez nákupy na e-shope?

Áno, body do VIP účtu zbierate i s nákupmi cez e-shop. Stačí sa prihlásiť do svojho zákazníckeho účtu a nakúpiť sortiment SAM 73.

TOVAR
Ako si vybrať správnu veľkosť oblečenia?

Postup, ako si správne vybrať tú správnu veľkosť priamo pre Vás nájdete TU.

Už námete moju veľkosť, je možnosť s tým niečo urobiť?

S najväčšou pravdepodobnosťou bohužiaľ nie. Nová kolekcia (jar/leto a jeseň/zima) objednávame minimálne rok dopredu a keď sa vypredajú, už nejdú doobjednať.
Niektorý tovar ale máme stále, bez ohľadu na kolekciu a ročné obdobie – jedná sa predovšetkým o naše ponožky a tašky.

Je všetko, čo máte na e-shope, tiež v predajniach?

Áno, všetky produkty značky SAM 73, ktoré vidíte na e-shope, nájdete tiež v našich predajniach. Niektoré predajne majú ponuku tovaru SAM 73 dokonca širšiu, než je tomu na e-shope.
V prípade ďalších značiek na našom e-shope, tie v našich predajniach zatiaľ nenájdete

Stav objednávky, reklamácie, storno alebo vrátenie?

Pokiaľ máte akúkoľvek otázku, alebo riešite problém s Vašou objednávkou, obráťte sa na náš zákaznícky servis na e-mail e-shop@sam73.cz

DOPRAVA A PLATBA
Koľko stojí poštovné?

Všetky možnosti poštovného a jeho cenu nájdete TU.

Môže mi kuriér doručiť zásielku v čase, ktorý si zvolím?

Bohužiaľ to nie je možné. Pokiaľ si ale zvolíte ako spôsob doručenia službu DPD, môžete si čas doručenia dohodnúť priamo s kuriérom.

Čo sa stane, keď ma dopravca nezastihne doma?

Keď nebudete doma, Česká pošta Vám balíček uloží na najbližšej pošte, kde si ho môžete vyzdvihnúť. DPD balíček odvezie späť do depa, kde si ho môžete vyzdvihnúť, alebo sa s nimi dohodnúť na inom termíne dodania.

Ako zistím, kde sa moja zásielka v daný moment nachádza?

Nie je nič jednoduchšieho. Dopravca si od nás balíček zoberie a nahrá ho do svojho interného systému. Vy potom môžete sledovať jeho cestu až k Vám – viacej zistíte na:

a) www.ceskaposta.cz

b) www.dpd.com

c) www.zasilkovna.cz

d) www.ppl.cz

e) A na Slovensko: www.postabezhranic.cz

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU
Objednal som si tovar domov a chcem ho vrátiť, ako mám postupovať?

Nepoškodený tovar zabaľte, vytlačte a vyplňte dokument VRATKA, ktorý nájdete TU a spoločne odošlete na našu Centrálu..
Na vrátenie tovaru máte zo zákona 14 dní.

Objednal som si tovar domov a chcem ho reklamovať, ako mám postupovať?

Tovar zabaľte, vytlačte a vyplňte dokument VRATKA, ktorý nájdete TU a spoločne odošlete na našu Centrálu.

Chcem reklamovať/vrátiť zboží vyzdvihnuté v predajni, čo s tým?

Nepoškodený tovar spoločne s bločkom doneste do akejkoľvek predajne, kde Vašu reklamáciu či vrátenie tovaru vyriešia.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Zo zákona na to máme 14 dní, ale snažíme sa peniaze vrátiť obratom.

Akým spôsobom mi peniaze vrátite?

Peniaze Vám pošleme na Váš bankový účet. Po zavedení EET ich bohužiaľ nemôžeme posielať zloženkou.  Vrátime Vám celú čiastku z Vašej objednávky.

Potrebujete pomoc?
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Potrebujete poradiť? Radi vám pomôžeme, obráťte sa na našu zákaznícku podporu na e-maile e-shop@sam73.cz
Loga platebních metod

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2024 © GRetail s. r. o.
Vitajte na oficiálnom e-shope SAM73 pre Slovensko. Bohužiaľ, váš prehliadač nie je kompatibilný s najmodernejšími štandardmi a náš e-shop sa nebude zobrazovať správne. Použite prosím iný prehliadač.

Mozilla Firefox
Google Chrome

Ďakujeme za pochopenie.
#}